advertise

مراقبت و نگهداری از “دیوار سبز”

مراقبت و نگهداری از “دیوار سبز”

کاغذ دیواری را چگونه تمیز کنیم؟

دیوار های سبز تنها چیزی است که شما در اطراف دفتر یا حوزه ی فعالیت و کسب و کار خود نیاز دارید تا توجه عمیق کارکنان، مشتریان و ارباب رجوع را به خود جلب کنید. دیواری پوشیده از گیاهان سبز زنده را تصور کنید با ویژگی هایی همچون انواع رنگ،سبک های متفاوت گیاهان و ارائه ی این مزیت که مقدار زیادی از فضای کف را نیز اشغال نمیکند. دیوارهای سبز، راه حل های کاملی هستند برای کسانی که به دنبال مزایای گیاهان زنده اند، بدون نیاز به نگرانی در مورد گیاهانی که باید روی زمین کاشته شوند که باعث گرفتن فضای راهروها و یا مسیر منتهی به دفتر شما میشوند.
با این حال، نصب یک “دیوار سبز” مستلزم انجام کارهای بسیاری است. نصب کنندگان چوبینه نما برای انجام این کار آموزش دیده اند و اصلا جای نگرانی نیست. به علاوه، مراقبت از “دیوارهای سبز”، به طوری که آنها همیشه عالی به نظر برسند بسیار مهم است و این یکی دیگر از خدمات کلیدی است که مجموعه چوبینه نما ارائه می دهد‌.
مراقبت از دیوار سبز پس از نصب شروع می شود. برنامه ی نگهداری و مراقبت از “دیوار زنده”، یکی از جامع ترین برنامه های ما در صنعت است. ما می دانیم که عملکردِ بهینه ی آبیاری و سیستم های زهکشیِ “دیوار سبز” نیاز به نگهداری و مراقبتِ منظم دارد. گیاهان نیاز به بازدیدِ مکرر برای تغذیه، هرس کردن، علف های خشک را بیرون آوردن، وجین کردن و در صورت نیاز جایگزین کردن با گیاهان جدید، دارند.


چوبینه نما

مراقبت از گیاهان دیوار سبز

برای نگهداری هر گونه گیاهی - از جمله گیاهانی که در دیوارهای سبز استفاده می شود - در شرایط خوب تا زمانی که ممکن است، باید به آنها توجه کنیم. به طور همزمان، ایده باغ های عمودی، از جمله موارد دیگر، بر این واقعیت استوار است که نیازهای افرادی را که زمان یا تمایلی برای مراقبت منظم از گل ها ندارند، برآورده می کند. سیستم‌هایی که ما نصب می‌کنیم تا حد زیادی خودکفا هستند و نسبت به گل‌های گلدانی معمولی به مراقبت بسیار کمتری نیاز دارند، اما با این وجود، هر از گاهی باید مراقب آن‌ها باشیم. اینجاست که خدمات قابل اعتماد ما به کار می آید. درباره نحوه مراقبت از دیوارهای سبز و خدمات ما به طور خاص بیشتر بدانید.

خرید دیوار سبز

خرید دیوار سبز

شما می توانید برای خرید انواع دیوار سبز به مجموعه چوبینه نمای مراجعه نمایید. برای خرید و مشاهده محصولات بر روی دکمه زیر کلیک نمایید.

بررسی میزان رطوبت

باید رطوبت گیاهان را بررسی کنید با انجام این کار، تعیین می کنید که آیا سیستم آبیاری به طور ایده آل برای نیازهای هر نمونه مناسب است یا خیر. در صورت مشاهده هر گونه بی نظمی فوراً طول و دفعات آبیاری را تغییر دهید.


چوبینه نما

جلوگیری از بیماری گیاهان

شما بایستی، گیاهان را از نظر آفات یا عوامل بیماری زا نیز بررسی کنید. اگر چیزی از از حالت عادی خارج است، بلافاصله وارد عمل شوید. هر نشانه ای از بیماری را باید شما را را ملزم به انجام اقدامات پیشگیرانه از جمله اسپری پیشگیرانه کند. نمونه های ضعیف تر یا بیمار بلافاصله جدا شود. و با نمونه های جدید جایگزین می شوند. با انجام این کار، ما مطمئن می شوید که از شیوع بیماری ها جلوگیری می کنید و در مراحل اولیه با آن مبارزه کرده اید.

نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.