advertise

مراحل نگهداری و شستشوی کفپوش PVC

مراحل نگهداری و شستشوی کفپوش PVC

کاغذ دیواری را چگونه تمیز کنیم؟

اینکه شما از کفپوش PVC برای پوشاندن کف چه محیطی استفاده می کنید، مهم نیست. خانه، سالن ورزشی، پارک و ... . مهم این است که سعی کنید به بهترین نحو ممکن کفپوش PVC را تمیز نگهداری کنید. از ویژگی های اصلی کفپوش گرانولی، دوام و مقاومت آن در برابر هرگونه آسیب می باشد، اما به طور کلی کفپوش PVC نیز همانند تمامی کفپوش ها نیاز به مراقبت و نگهداری دارد.
خوشبختانه کفپوش های PVC، نسبت به سایر کفپوش ها همچون تاتامی ، پی وی سی و ... نیاز به مراقبت کمتری دارد. بنابراین با چندین مرحله ساده می توان از کفپوش PVC در درازمدت بهره برداری کرد.


چوبینه نما

نحوه تمیز کردن کفپوش PVC

نحوه استفاده از کفپوش PVC، تاثیر شگرفی در طول عمر و ماندگاری کفپوش PVC دارد. اگر شما در استفاده از کفپوش PVC با دقت عمل می کنید، می توانید امیدوار باشید که سالیان درازی از هزینه مجدد خرید کفپوش معاف هستید. اگرچه کفپوش گرانولی محصولی سفت و سخت و معمولا با رنگ تیره است، اما تمیز نکردن کفپوش در دوره های زمانی معین، باعث می شود کفپوش گرانولی درخشش خود را از دست بدهد.

تمیزکننده های خانگی بهترین انتخاب برای تمیز کردن کفپوش PVC می باشند.
از آنجا که کفپوش PVC به صورت دائمی در محیط های سالنی و پارک ها نصب می شود، باید برنامه زمانی معینی برای تمیز کردن کفپوش PVC بچینیم. این دوره های زمانی می توانند در قالب دوره های روزانه، هفتگی و ماهیانه برنامه ریزی شوند.

خرید کفپوش PVC

خرید کفپوش PVC

شما می توانید برای خرید انواع کفپوش PVC به فروشگاه ما مراجعه نمایید. برای مشاهده انواع کفپوش PVC بر روی دکمه زیر کلیک نمایید.

دوره روزانه و یا هفتگی شستشوی کفپوش PVC

گردگیری و تمیز کردن کفپوش PVC با استفاده از دستمال آغشته به مواد شوینده خانگی باید در دوره های روزانه و هفتگی صورت پذیرد. در مکان هایی که عبور و مرور در آنها بسیار صورت می گیرد مانند سالن های ورزشی، این کار باید هر روز و در محیط های کوچکتر مانند سالن های ورزشی خانگی و حیاط شخصی این برنامه می تواند به صورت هفتگی انجام شود.

در شستشوی روزانه کفپوش PVC به سه نکته بسیار مهم توجه کنید:
- برای شستشوی کفپوش PVC نباید از مواد شوینده قوی مانند اسید و وایتکس استفاده کنید.
- استفاده مداوم از این مواد شوینده شیمیایی باعث تخریب کفپوش PVC می شود.
- بهتر است به جای برس های سخت ، از اسفنج و یا دستمال های نرم برای شستشوی کفپوش PVC استفاده کنید.
- هنگام تمیز کردن کفپوش PVC صابون و اسفنج خود را مرتب عوض کنید.


چوبینه نما

دوره های ماهیانه و سالیانه شستشوی کفپوش PVC

جاور کردن و شستشوی دستی کفپوش PVC که روزانه (برای محیط های بزرگ) و هفتگی (برای محیط های خانگی) انجام می شود، تاثیر بسزایی در حفظ کیفیت و ماندگاری کفپوش PVC دارد. اما برای تکمیل مراحل نگهداری کفپوش گرانولی ، برخی کارها نیز باید در دوره های ماهانه انجام شود. استفاده از بخارشوی یکی از این موارد می باشد.
هر ماه یا هر چند ماه یکبار (بسته به ترافیک محیط شما) با استفاده از یک دستگاه بخارشوی کل سطح کفپوش گرانولی را شستشو دهید و خشک کنید.

در استفاده از بخارشوی برای شستشوی کفپوش PVC باید به چند نکته بسیار مهم توجه داشته باشید:
- استفاده از مواد شوینده خانگی در این بخارشوی توصیه می شود.
- آب دستگاه را مرتبا عوض کنید.
- در هر دوره شستشوی کفپوش PVC ، چندین بار این مرحله را تکرار کنید.

نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.